mandag den 22. september 2014

Biotopopgave

Det var da det mest ustabile nogensinde.
Nå, der gik nogle dage, og jeg har forsøgt mig med mit fugletårn - forfra og forfra og om og om igen. Det vil ikke lykkedes. Så nu har jeg valgt at erklære fallit. Og dog. For af skade bliver man klog. Og eftersom det ikke ville lykkedes at bygge fugletårnsmodellen, har jeg gjort mig nogle gode erfaringer deraf.

Måske var det lykkedes bedre med en type pind, som har en noget mere ru overflade. Eksempelvis med bark. Jeg tror måske også en erfaring er gjort i forbindelse med størrelsen af pindene, men det skal jeg ikke kunne sige. Det BURDE kunne lykkedes. Jeg ved, det ville være mere afstivende hvis man simpelthen lavede kryds på alle fire sider, men dette kan simpelthen ikke lade sig gøre med disse glatte pinde.

Jeg vil snarest mulig sammenfatte mine refleksioner over friluftslivsprojekter og pædagogik.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar